måndag 26 september 2011

Tacos

Har ätit tacos ikväll.
Wilhelms önskemål.
Det är sista kvällen för honom innan han åker till Jogersö.

Dagen har bestått i packande.
Alla kläder skulle ju med.
De som är missade får jag ta med mig till helgen.

Min kusin kom förbi för att säga hej då till Wilhelm.
Underbart att han gjorde det.
Han kunde lugna Wilhelm för det som oroade honom.
Wilhelm har ett stort förtroende för honom.

Nu är det sista natten på avd 26.
De brukar granska allt som man tar med sig till de inlagda där.
Idag smugglade jag.
Vi hade köpt en Aladin ask som Wilhelm ska ge personalen i morgon.
Den kunde de ju inte få se redan i kväll.
Därav min smuggling...

För Wilhelm har det varit mycket "sista" idag.
Har själv tyckt att det inte är "sista" utan att det kommer att "dröja ett tag" innan nästa gång.
För inte var tacosen en sista måltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...