torsdag 25 augusti 2011

Helt slut

Är helt slut av att göra ingenting.
Hjärnan hänger inte alltid med.
Jag känner mig helt tom innuti, lite så som man gör när man gråtit mycket.
Förstår att jag inte är helt ok.
Så ska man inte känna när man mår bra.

Mina intentioner var att försöka jobba då Wilhelm inte är hemma.
Måndag och tisdag gick bra, sen var jag slut.
Onsdag stannade jag hemma.
Men telefon gick varm så inte blev det någon vila.
Det kändes.

Torsdag vila och hälsa på Wilhelm var min planering.
Men icke sa nicke...
7.30 påminde min mobil mig om den utbildning jag ska gå under hösten.
8.30 skulle startskottet gå...
Stressigt blev det.
Hem efter tre timmar...helt slut.

Har funderat på om jag skulle orka med att jobba 50%.
Men inser att jag gör nog inte det.
Trots att jag vill.
Ska ju orka med att vara mamma hemma också.

Men jag trodde aldrig att det skulle ta så mycket på krafterna.

5 kommentarer:

  1. Tillåt dig att vara helt slut..."av ingenting" Inte så konstigt kanske? <3

    SvaraRadera
  2. Helt slut av ingenting......helt slut av det värsta tänkbara skulle jag vilja säga. Det är klart att det tar ALL din kraft. Det är klart att du inte mår bra, det är ett hälsoteckan att du inte mår bra.

    SvaraRadera
  3. Var rädd om dig kram

    SvaraRadera
  4. Christel Margaretha26 augusti 2011 kl. 15:56

    Ta vare på deg selv Ingalill - at det er av ingenting vet jeg ikke helt om jeg tror på <3

    SvaraRadera
  5. Det är inte konstigt att du mår som du gör. Man står på benen för sina barn, sedan kommer reaktionerna hos dig själv. Tog mig väldigt lång tid att komma på fötter. Lyssna på din kropp!!! Många kramar och tankar till dig min vän!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...