onsdag 10 augusti 2011

Smärta

Det gör så ont.
Min älskling har förlorat sin livsgnista.
Alla mår vi ju dåligt lite då och då.
Men att inte se någon glädje i livet är tufft.
Vill göra allt för att underlätta för honom.
Men det är svårt.
Ibland så blir det extra motigt.
Alla har inte förståelse.
En del kan vara mycket klumpiga i sina uttalanden.
Då blir livet ännu svartare för honom.
Vi som står närmast är de som får känna hans ilska över att inte bli förstådd.

Wilhelm!
Jag gör så gott jag kan för att du ska kunna må bra igen.
För att du ska kunna skratta utan att det svarta finns.
Du betyder massor för mig och jag vill inte förlora dig!!
Älskar dig!
Kram mamma

4 kommentarer:

  1. Ger en bamsekram till dig o Wille!!! <3<3<3 Lider med er!

    SvaraRadera
  2. Bamse-kramar till både dig och Wille <3

    SvaraRadera
  3. Jättekramar till er!! Tänker på er!!

    SvaraRadera
  4. Styrkekramar till er bägge

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...