tisdag 16 augusti 2011

Ingenting

Just nu gör jag ingenting.
Det är skönt det med.
Framförallt när det har varit två tuffa veckor där utgången har varit oviss.

Två vändor på PIVA är ingen höjdare.
Båda gångerna var minst lika jobiiga för mig.
Men andra gången var nog värst för Wilhelm.

Nu börjar vi "normalisera" vårt vardagsliv.
Jag vilar upp mig genom att göra ingenting.

På måndag börjar min vardag med jobb och allt vad det innebär.
Jag hoppas allt ska fungera, framför allt på hemmafronten.

Under tiden jag väntar på nästa vecka gör jag ingenting.

2 kommentarer:

  1. Det är bra att göra ingenting ibland ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Du gör helt rätt, att göra precis ingenting är ibland det rätta. Kramizar till dig min vän!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...