onsdag 14 september 2011

En trevlig kväll

På mitt arbete finns den traditionen att vi går ut och äter när vi har haft en planeringsdag.
I måndags var det dags igen.
Själv var jag inte med på själva planeringsdagen.
Men mina gulliga arbetskamrater frågade om jag inte orkade komma på kvällen när de skulle äta.
Självklart ville jag det.
Jag såg fram emot att få träffa dem alla.
Tyvärr kunde inte alla vara på plats, men de flesta var där.
Även vikarien för mig var med, trevligt!

När kvällen närmade sig kände jag mig trött.
Det var knappt jag orkade ta mig till restaurangen.
Men jag är glad över att jag tog mig i kragen och cyklade dit.
Det var några mycket trevliga timmar med god mat och underbara arbetskamrater att umgås med.

Önskar att allt ska bli bra så jag kan komma tillbaka till mitt arbete snart.
Tack alla ni på Hattens förskola!
Ni är Guld värda allihop!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...