onsdag 13 juni 2012

Sömn

I natt har jag sovit.
Sovit ordentligt  utan att vakna flera gånger.
Den lilla tabletten hjälpte!

I höstas fick jag också något att sova på.
Den tabletten skulle verka efter ca en timme.
Kommer ihåg att sömnen aldrig ville infinna sig riktigt.















Den här gången har jag fått en dundertablett.
Trodde det skulle dröja innan jag blev trött.

Trött och trött...?
Jag blev groggy!

Smakar illa gör den.
Inte ens vatten smakar gott när den tabletten är svald.

Förstår att jag ska direkt till sängen när den är svald.
För igår gick jag  här och vingla innan jag kom i säng.
Helt yr i huvudet.

Men det bästa är att jag känner mig utvilad idag.
Känner inga bivärkningar förutom den bismak som fortfarande sitter kvar i munnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...