lördag 9 juni 2012

Många svärsöner

Mina barn lever i en värld som jag inte riktigt förstår mig på.

Idag sa Laura till mig att Uruha-san (basist i the GazzettE) fyller år.
Att hon och hennes kompisar firade honom förra med en kladdkaka med grädde och jordgubbar.
Han fylld då 30 år.
Hon berättade för mig att Uruha-san är hennes man.

Uruha-san!

















Din man??

Kan ju lugnt påstå att hennes och mitt liv som 14 år är långt ifrån varandra.
Jag pratade aldrig om att jag hade en känd man när jag var 14.

Laura har inte bara en man...hon har:

6 män - Johnny Depp, Uruha-san, Joel Madden, T.O.P, Huge Jackman och Kanon.
6 fästmän - Christofer Drew Ingle, Dregen, Tae-yang, G-dragon, Teruki och Benji Madden
3 älskare - Leonardi DiCaprio, Seungri och Dae-sung

Här är bilder på några av dem.
Visst, de är väldigt söta!

Kanon!

Seungri!

T.O.P!

Tae-yang!


Teruki!


Alla är de ouppnåliga mer eller mindre kända män/pojkar.
Många av dem är Asiater.

Tydligen är hon inte ensam om att ha kända män.
Flera av hennes vänner har det också.

Visst drömde väl vi också om olika kändisar.
Men att ta steget till att adoptera dem som män, fästmän eller älskare är helt nytt fenomen.

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...