lördag 30 juni 2012

Lisa Tilling

Det var många olika människor som köade för att köpa kort hos Factory Fitness.
Framför mig stod ett par som har varit instruktörer på ett annat gym här i Norrköping.

Killen pratade med allt och alla.
Gick runt och filmade eller fotade den långa kön.
Det visade sig att det var han som hade fotat bilderna till de posters som FF använde.

Helt plötsligt tittar han på mig och frågar:
Känner du igen mig? Har vi setts tidigare?

Nej, jag känner inte igen dig och tror inte vi har setts, svarade jag honom.

Vet du vem Lisa Tilling är?, frågar han mig.
Du är väldigt lik henne!!! Du är inte syster eller så med henne?

Jag vet vem hon är. Har sjungit med henne några gånger. Vi är inte släkt.

För den som inte vet vem Lisa Tilling är så är hon en stor musikprofil här i Norrköping.
Döm själva om vi är lika.
Själv tycker jag ju inte det.

Laura och jag!















Lisa Tilling

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...