lördag 15 oktober 2011

Massor av skratt

Idag har jag och Laura varit hos Wilhelm.
Vi hade några under bara timmar tillsammans.
Först en sväng in till Nyköping.
Vi handlade lite kläder.

Gjorde ett klipp, istället för 300 kr betalade jag 200 kr för tre par joggingbyxor till Wilhelm.
Det stod på skyltar i butiken "Ta 3 betala för 2".
Men detta gällde inte byxorna vi köpte.
Jag frågade extra om det verkligen var så.
Ja, sa hon...sen smög en annan expedit fram och "viskade" att det inte gäller dessa byxor.
Trots att hon blev medveten om sitt misstag sa hon att det fick bli så här iaf.
Snällt!

Efter lite mat begav vi oss ut till Jogersö.
Jogersö är en ö utanför Oxelösund.
Förutom det behandlingshem som Wilhelm bor på finns där en stugby, camping och ett bad med allt vad det innebär.
Vi åkte till badet för att fotografera lite.
Mycket skratt blev det.
Här är lite av fotoresultatet.

 
 
 
  


Jag har underbara barn som verkligen älskar varandra.
De visar det och talar om det för varandra både med ord och i skrift.
Är så stolt över er båda.
Älskar er!

2 kommentarer:

  1. Det måste betyda att du får MVG som mamma!♥

    SvaraRadera
  2. Åhh, så fina ni är!! Saknar er så himla mycket!!! Ni har alla en plats i mitt hjärta! <3 Kram Modesty

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...