torsdag 26 juli 2012

Lite som värmer

Har umgåtts med Wilhelm i några timmar.
Det är skönt att bara vara tillsammans utan några krav.
Nu när jag inte är på topp finns han där.

Han ger mig en kram lite då och då .
Det känns i mitt mammahjärta.
Han säger att han älskar mig!
Det värmer mitt hjärta ännu mer!

När vi skiljs åt ger han mig en liten present.
Eller rättare sagt två.




















Han tyckte att jag behövde uppmuntras lite.
Det behövs inte mycket för att man ska må lite bättre.
Sen när jag kom hem hittade jag detta på min FB logg:


Wille Bubben Ereniushar gjort ett inlägg iViveca Erenius
·
 
Att läsa detta gör att temperaturen i mitt mammahjärta stiger ytterligare.
Mer av den här sortens uppmuntran gör att kraften som har sinat kan komma tillbaka.
 
Tack min älskade son!!!
 

2 kommentarer:

  1. Finns för dig mamma vill bara ditt bästa ♥ älskar dig ♥

    SvaraRadera
  2. ♥ det är kärlek

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...