söndag 29 april 2012

Väskor

Min tur till Ullared slutade inte med bara kläder för min del.
Det blev även några väskfynd.
Väskor är något som jag saknar.
Iaf snygga sådana.
Så nu var det dags att köpa några.

Började med den där lilla lilla som oftast inte syns.
Det blev även en stor som matchar till den lilla.
Nu kan jag packa det jag behöver när jag ska försöka göra mig fin då jag åker bort.













Hittade en modern variant av en sadelväska.
Hade en när jag var yngre.
Men den hade inget foder som denna.













Sen hittade jag den lilla svarta.
Ingen fin glänsande.
Men en som kan passa mig.













Är inte förtjust i stora väskor.
Har inte riktigt förstått vitsen varför man ska gå runt med en stor väska.
Risken finns ju att den blir fylld av saker som tynger axlarna.
Men bara för att så köpte jag en iaf.
Denna blev röd och fin.













Så nu kan jag känna mig välklädd när det gäller väskor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...