lördag 21 april 2012

Priviligerad

Jag har en familj som jag älskar i vått och torrt.
Det är inte alltid som jag gillar det som de andra i min familj gör.
Men vad gör det i slutädan?
Vi finns där för varandra ändå.

Precis så kan jag ibland känna även för mitt jobb.
Vi är en familj som har ett gemensamt mål.
Det är inte alltid som vi gillar vad de andra gör.
Men när det verkligen gäller...
...då är vi enade.

Det är just den känslan som är något att bygga vidare på.
Jag älskar min familj och jag trivs verkligen på mitt jobb.
Jag går både hem och till jobbet med lätta steg.

Tror jag är priviligerad!

1 kommentar:

  1. Privilegierad är ett väldigt bra ord!! Så känner jag också:) Det är med värme jag läser det du skrivit :) Kram M

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...