lördag 3 december 2011

Värk

Det är kanske kylan, sa Robban.

Ja det kan ju vara så.
För varför ska jag annars ha sådan värk som jag har?
Så fort jag sätter mig ner kommer den.
Har den på morgonen när jag vaknar.

Som tur är känner jag den inte under dagen då jag är aktiv.
Jag kan jobba utan problem.

Men varför har jag den?
Trodde att det kunde ha med psyket att göra.
När det är för mycket för mig.
Men nu har jag det inte tufft längre.
Nu mår jag ju bra.

Så det har kanske med kylan att göra trots allt.
Eller???

1 kommentar:

  1. Testa vitamin D3. Det får man annars av att vara i solen på sommaren, men här i det mörka nord blir det ju en brist... Själv kör jag 3 om dan och märkte ganska snabbt hur man blev piggare, sov bättre på natten m.m.
    Tycker mig ha läst på nätet om folk som "blivit av" med diverse udda problem, så det kanske är värt att prova? /MVH Clayman

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...