fredag 16 december 2011

Sparadiset

För en vecka sedan gjorde jag en resa till Stockholm.
Jag skulle på spa!

Fredagkväll tillbringade jag hos min bror och svägerska och deras två döttra.
Det blev mycket prat den kvällen.
Både om sånt som hänt för 100 år sedan och det som skett helt nyligen.

Lördag morgon upp duscha och äta frukost.
Lite hejdå-kramar.
Sen T-banan till Östermalm och Sparadiset.

Sist jag fyllde år fick jag ett presentkort av min pappa på massage.
Kortet skulle gå ut 28/12 2011.
Så det var i sista minuten att använd det.
Men jag omvandlade kroppsmassagen till fotmassage.

På Sparadiset skulle jag få njuta!













Det gjorde jag verkligen!
Först lite fotbad.
Sen fila och skrubba fötterna.
När fötterna blivit insmorda i fotkräm fick jag sitta med dem i paket en stund.














Sen kom den verkliga njutningen!
Fotmassagen!
Efteråt kändes mina fötter som baby fötter.
Underbart skönt!

När jag var klar på Sparadiset drog jag vidare till mina vänner Patricia och Pelle!
Eftermiddagen och kvällen tillbringade jag med dem.
En skön långpromenad och senare god mat!

Efter en skön natt och en god frukost blev det dags att åka hem igen.
Vi tog en promenad tillsammans mot centralstationen där min buss väntade.

En helg som gjort gott i både själ och på fötter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...