torsdag 8 december 2011

ENFJ

I augusti gjorde jag en Myers-Briggs Type Indicator test.
Idag har jag fått min dom.

ENFJ!

Jag är varm, empatisk, lättilgänglig och ansvarfull.
Lyhörd inför andras känslor, behov och motiv.
Ser möjligheter hos alla, vill hjälpa andra att utnyttja sina möjligheter.
Kan fungera som katalysator för individuell och gemensam utveckling.
Är lojal och lyssnar till komplimanger och kritik.
Social, underlättar för andra i gruppen och blir inspirerande ledare.

Jag är en idealist!

Jag är intresserad av: Nya ideer om hur man kan förstå människor, symboliska och metaforiska aktiviteter.

Lär mig bäst genom: Att föreställa mig saker, skapa tillsammans med andra.

Jag behöver: Allmänna direktiv, med frihet att utföra saker på mitt egna kreativa sätt.

Jag vill att chefen: Ska vara varm, entusiastisk, med sinne för humor och ge mig individuell bekräftelse.

Så ni som inte kände mig innan vet nu hur jag fungerar!!
Nu behöver ni inte längre missförstå mig och de tankar och ideer som jag har.
Jag själv förstår mig mycket bättre efter denna diagnos.
Allt är glasklart!!!

Eller är det det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...