tisdag 12 april 2011

Norrköpings alla musikklasser

Några smakprov på jubileumskonserten som Norrköpings musikklasser hade 9/4.
Är nybörjare på att lägga in filer på detta sätt. De är en aningens stora, men jag vill dela med mig av dem ändå.



Detta är 6:or och 7:or från Haga och navestadskolan som sjunger.
Stolt är jag över Laura (nr 10 från höger längst fram, bakom ett mickstativ).
Underbart när det tecknar till sången.



Detta är extra nummret. Gustav Fredrikson inleder med en underbar röst. Sen byggs det på med först 4:or och 5:or, sen med 6:or och 7:or och sist med 8:or och 9:or.
Jag ryser när jag hör dem.

1 kommentar:

  1. Ååååå vad jag saknar detta! njut så länge du kan o gå på konserter så många du kan. Vad fint dom sjöng :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...