måndag 4 april 2011

En lång dag!

Efter en veckas frånvaro från jobbet fick jag ett varmt mottagande av både barn och föräldrar när jag kom tillbaka idag.
Barnen tyckte jag hade varit borta för länge.
Men vad gör man när man får influensan???

Själv är jag glad att få vara tillbaka på jobbet igen.
Men det har varit en lång dag med många möten.

Först ett samverkansråd med alla fackliga representanter från förskolorna i City Bo.
Sen det vanliga måndagsmötet på min förskola.
Dagen avslutades med ett APT.

Kom hem ca 20.30.

Tur man har en gullig sambo som lagat mat.
Bara att slå sig ner och äta.
Dessutom har han tvättat veckans tvätt som bara skulle hämtas torr i tvättstugan.

1 kommentar:

  1. Skönt att du mår bra nu! Så snäll han är din "gubbe"!
    Kram till er båda!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...