lördag 4 augusti 2012

Rutiner

Har fått en läxa av Ann-Helen på Previa.
Ska skaffa mig rutiner.











Visst rutiner har vi ju alla mer eller mindre.
Även jag.
Men jag behöver mer rutiner på positiv egentid.

Egentid som ska passa ihop med mina arbetstider när jag väl börjar jobba igen.
Sen så ska min dygnsrytm också passa.
Har inte sovit som jag bör det senaste året.

Vill inte ropa HEJ än...
...men jag hoppas det går åt rätt håll.
Det har tagit nästan 8 veckor för att komma i fas med sömnen.

Håller tummarna för att det ska fortsätta så.
Och att jag får till det med mina rutiner på positiv egentid!

1 kommentar:

  1. Tro mig jag vet hur viktiga rutiner är :) och de är viktiga men du med baby steps så ta det bit för bit, och tålamod..... kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...