söndag 8 maj 2011

Drömmar!


En av mina högsat drömmar är att få komma ut och segla.
Som barn seglade min familj varje sommar.

Min familj har idag andra intressen som är svår att kombinera med segling.
Men en dag eller helg någon gång skulle vara helt underbart.

Jag känner flera som har segelbåt.
Men eftersom det var så länge sedan jag seglade är jag för osäker för att fråga om jag kan låna en båt.
Har också svårt för att fråga om jag kan få följa med någon gång.
Vill absolut inte tränga mig på.
Men jag följer gärna med om jag blev medbjuden.



En annan dröm är att kunna skaffa en husvagn eller en husbil för att kunna planera semestern så att alla familjemedlemmar blir tillfredsställda.

Eftersom Robban hoppar fallskärm skulle vi kunna åka till en stad där det finns en hoppklubb.
Robban kan hoppa och vi övriga kan se vad den nya platsen har för erbjudanden.
De gånger som Robban sover kvar på hoppklubben kan även jag göra det.
I nuläget går inte det då sängplatserna är till för hoppare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...