torsdag 5 maj 2011

Dolt nummer

Funktionen dolt nummer är en bra funtion när man ringer.
Iaf om jag ringer ett arbetsrelaterat samtal på min privata telefon.
Jag vill ju att bara mina vännar ska ha vetskap om mitt privata telefonnummer.

Funderar över varför så många är rädda för att svara när det är dolda nummer som ringer?
Vill man inte prata kan man ju bara lägga på luren.

Det finns endel myndigheter som inte visar vilka nummer de ringer ifrån.
När man inte svarar är det ju lätt att man missar något viktigt.

Min fundering är mest varför man inte svarar på ett dolt nummer?
Är det farligt?

1 kommentar:

  1. Många tror nog att det är försäljare eller liknande och vill därför inte svara. Men som du säger det är många som har skyddat nummer och som kanske vill något viktigt. Skulle det nu vara något försäljare får man väl vänligt men bestämt säga NEJ TACK jag är inte intresserad.. Hur svårt kan det vara.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...