tisdag 10 maj 2011

Bekräftelse och igenkännande

Idag kom förskolan Ljuset med sina 4 och 5 åringar till oss på Hatten.
Vi hade bjudit in dem för att visa vår tolkning av folksagan "Vanten".
Våra barn var strålande.

Efter teatern hade vi en liten fruktstund ihop.
Vi bjöd på äpplen och päron.

Innan barnen från Ljuset åkte till sin förskola passade de på att leka på vår gård.
Tog inte lång stund innan de hade hittat något som de gillade att göra.

Min mamma som är fd rektor och arbetar just nu som pedagogisk handledare var också hos oss på Hatten och tittade på teatern.
Av henne har jag idag fått bekräftelse på vad jag kan och att jag gör ett toppen arbete med barnen.
Känns underbart!!!

Dagen avslutades med en tjejkväll på Knäppingsborg tillsammans med min mamma.
Tog var sitt glas vin och tittade på lite manekänguppvisning.

Lite före kl 19 intog drygt 200 kvinnor Crecendo.
Vi skulle få lyssna till en helt underbar föreläsning av Elain Bergqvist, "Snacka snyggt"!
Hon var rolig och inspirerande.
Hon fick oss att känna igen oss i olika situationer.

Så idag har jag både blivit bekräftad och fått känna igen mig.
Tack mamma för idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...