måndag 5 november 2012

Mental käftsmäll

Just nu är jag sjukskriven 50%.

När jag var frisk sov jag ca7-8 timmar varje natt med vissa undantag.
Då jag vaknade var jag utsövd.
Jag jobbade 100%.
Efter jobbet orkade jag med att fixa i mitt hem.

Nu sover jag 10-12 timmar för att bli utsövd.
Men redan efter 3-4 timmar är jag slut och behöver vila.
Jag orkar med nöd och näppe arbeta mina 50%.
Sen har jag dessutom ett hem som jaf ska fixa,

Vissa dagar är jobbigare än andra.
Idag är en sådan dag.
Jag fick en mental käftsmäll ca 8.15 när jag pratade med VC.
Sköterskan som jag pratade med hade vissa åsikter om huruvida jag skulle få träffa en läkare eller inte.

I normala fall hade jag klarat av att bemöta detta.
Men jag gör inte det nu.
Mentalt har jag varit helt slut resten av dagen.

Nu var jag iaf tillräckligt envis för att få en läkartid.
Min sjukskrivning är förlängd med två veckor.
Inte nog med det...
,,,de har tagit prover på mig efter att jag har bett om det.
Kan inte vara normalt att vara så trött och slut som jag är.
















Nu är det bara att vänta på vad proverna visar.
Sen ta tag i mitt mående.
Orkar inte med de dagar då jag är mentalt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...