söndag 15 januari 2012

Min dag

Min dag började med:
Jag må hon leva, jag må hon leva...

Robban hade en bricka i handen med ett tänt ljus och min frukost.
Laura hade ett stort paket i handen.
Hon hade även ett litet paket väl dolt i en ficka.

Det stora paketet innehöll skor.
Inte vilka skor som helst...
...utan ett par easytone.













Nu ska här promeneras och stärka rumpan.
Tänk att Robban vågade sig på att köpa skor.
Verkar som om de ska passa.

Det lilla paketet var från Laura.
Hon gav mig en fin ring med hjärtan.













Även Lovis ville vara med på ett hörn.
Lite paketsnören är ju alltid roligt.
Hon var också sugen på lite ägg.

















Efter frukost en dusch.
Sen har vi en lugn dag framför oss.
Till lunch äter vi våfflor.
Robban och Laura vanliga och jag LCHF varianten.













Grattulationerna strömmade in hela dagen.
På facebook, via sms och på telefon.

Till kvällsmat åt vi kött och potatis, jag valde dock blomkålsmos, sås och sallad.
Är helt nöjd med min dag.

5 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen. Kram

    SvaraRadera
  2. Oj jag missade din födelsedag men här kommer massor av kramar flygande. Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Lagade kyckling med blomkåls-boccoli-potatis-mos häromdagen och tänkte på dig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...