måndag 30 januari 2012

Invigning

En kväll i Tuppens tecken.

Vi var ca 60 personer som samlats i Förskolan Tuppens matsal.
Tuppen som öppnar upp som förskola.

Det började med att chefen klippte bandet.
En stolt chef!
Sen blev det presentation av all personal.
Både närvarande och frånvarande.

De är många som ska jobba på Tuppen.
Fjädrarna (avdelningarna) är röd, grön och blå.
Vi fick alla höra om hur verksamheten är tänkt att fungera.
Planlösningen över förskolans alla avdelningar visades.

Jag fick en stund med.
En stund för att ge alla lite inblick i vad jag har fått med mig från medarbetarakademin.
Själv tycker jag att det gick ok för att vara första gången.
Responsen var positiv från dem jag pratade med efteråt.

Sen var det mingel på programmet.
Bubbel och smörgåstårtor.
Vi fick även gå runt och inspektera förskolans alla lokaler.

Säger bara: Wow!
Önskar all personal på Förskolan Tuppen lycka till!

1 kommentar:

  1. Nej,var det igår! :-( trodde det skulle vara nästa måndag....men man kan inte få vara med på allt kul i livet hihi ♥

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...