tisdag 8 mars 2011

Virrig!?

Har tillsammans med Wilhelm varit och handlat mat idag.
När jag skulle betala maten höll jag på att glömma pantkvittot som Wilhelm hade gett mig.
Men jag kom på det i sista stunden.

Hem och packa upp varorna.
Vi var hungriga så jag satte igång med maten direkt.
När jag håller på med salladen ringer min mobil.
Ser att det är ett för mig okänt Norrköpings nummer.

-Hej, jag heter XX och ringer från City Gross. Jag undrar om du saknar ditt bankomatkort?
-Nja...det kanske jag gör.
-Du är iaf den enda i Sverige som heter Viveca Erenius.


Jag tittar i plånboken och visst är det en lucka där kortet ska vara.

-Kortet finns i förbutiken. Kommer du idag så stänger vi kl 21.

Jag fick en smula beslutsångest.
Men jag bestämde mig för att hämta det redan idag, efter att jag hade ätit.

Både Robban och Wilhelm tycker att jag är virrig!
Undrar vad de menar med det?

Tack snälla City Gross!

1 kommentar:

  1. Hahaha..... Det är tur att jag inte är ensam med att ha teflonminne!!!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...