måndag 28 mars 2011

Fotografering

Jag vann inte den fototävling som jag var med i för några veckor sedan.
Men jag fick erbjudande om rabatt.
Klart jag nyttjade den rabatten!

I söndags var det dags.
Jag och barnen begav oss till Vasa parken för fotografering.
Inte jag, men barnen skulle bli fotade!

Inte långt efter att vi hade kommit dit kom Emma Roodla som skulle fota Wilhelm och Laura.

Det var en solig men kall och blåsig dag.
Den som frös mest var nog jag.
Wilhelm och Laura rörde på sig hela tiden så de höll nog värmen.
Emma gick runt dem för att fota så mycket som möjligt för att få bra bilder.



Vi var där i 1,5 timmar.
Sen fick det vara nog.
Tror att vi alla var lite genomblåsta efteråt.

Nu väntar jag bara på att bilderna ska bli klara.
Tack Emma för att du gjorde ditt jobb trots ett blåsigt och kyligt vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...