söndag 20 mars 2011

Förberedelser

Förberedelser, förberedelser!
I morgon har jag mitt lönesamtal med min chef.
Har nu förberett mig på flera olkia sätt för att ha ett bra underlag när jag träffar chefen.

Började med att jag satt tillsammans med Anki som jag jobbar med på avdelningen.
Vi gick igenom våra lönekriterier.
Är vi: fungerande, kompetenta, skickliga eller exellenta?
Kan man vara på flera olika nivåer på samma gång?

Fungerande - JA, på alla områden
Kompetenta - JA, på alla områden
Skickliga - JA, på de flesta områden
Exellenta - JA, på de flesta områden
Men tycker chefen detsamma?

Jag sen suttit hemma på kammaren och renskrivit det Anki och jag har pratat om.
Har även gått in på Lärarförbundets hemsida för att titta på min lönestatestik.
Hur ligger jag till jämfört med andra i min kommun?
Vart ligger jag enligt de percentiler som finns?

Kan Lpfö98 ge mig någon vägledning?
Har även läst i den.

Tror inte jag kan förbereda mig mer.
Nu ligger det på mig hur jag presenterar mitt arbete och om jag har nått de mål som finns.

Säger till mig själv: Lycka till i morgon!!!

3 kommentarer:

  1. Lycka till vännen!!!!

    SvaraRadera
  2. Mer förberedd än så kan man inte bli, hoppas chefen har gjort samma jobb...Lycka till!!! snyggt jobbat

    SvaraRadera
  3. Jag har på onsdag :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...