fredag 18 januari 2013

Ett tjockt kuvert

En dag förra veckan låg det ett tjockt kuvert på köksbordet när jag kom hem från jobbet.













Det var från min moster som bor i Norge.
Hon  hade bara några dagar tidigare varit och hälsat på.
Pga att affärerna inte hade öppet kunde hon inte köpa en blomma till mig som hon hade tänkt göra.

Men min moster har många idéer och är snabb.
Därför kom denna gåva till mig.













Fint inslaget med ett band kom dessa underlägg.













Vi fick var sitt underlägg.
Lauras var lite speciellt.
Vilket blev uppskattat!













På baksidan av hennes underlägg fanns dessa pojkar.
Vet inte om de är från Korea eller inte.
Men Laura är glad.

Min moster, Christel Margaretha, har en hemsida där alla hennes alster hamnar.
Gå gärna dit och kika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...