lördag 29 december 2012

Julklappstema

Fick ett mess från min syster före jul.
Hon undrade vilket tema jag hade för julklapparna i år.
Hon hade skickat med en bild på sitt tema.




















Hon berättade för mig att jag var hennes inspirationskälla.

Jag har aldrig varit förtjust i affärernas färgglada julklappspapper med snö och tomtar på.
Men för 25 år sedan var det inte så lätt att hitta enfärgade papper att slå in julklapparna med.
Så jag frågade i min mataffär om jag kinde få köpa lte av deras vita papper som de slog in ostarna med.
Lycklig gick jag därifrån med en hel rulle!

Mitt första tema, som nog varade i några år, var vitt papper med röda band.
Genom åren har det blivit andra teman till jul.
Men aldrig några färgglada papper med tomtar på.

Jag skickade en bild på mitt julklappstema till min syster.
Tror nog att vi är väldigt lika!
Eller vad säger ni?

















1 kommentar:

  1. Även jag är anti tomtar på paketen ....hade i år rött med guld prickar alla mina paket!!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...