söndag 13 maj 2012

Ny soffa

Vi ska köpa ny soffa.
Hörnsoffa ut.
Tresits in.

Det är så vi tänker.
Sen är jag lite kräsen.
Vill inte ha någon av de moderna sofforna som har lågt ryggstöd, divan mm.

Nej, jag önskar mig en soffa med högt ryggstöd och även höga armstöd.
Gärna med flera kuddar än antalet platser i soffan.
En soffa som man kan känna sig lite omsluten i.

Har hittat två än så länge som jag kan tänka mig.
Men innan vi bestämmer oss måste vi kolla runt på fler soffor.













Denna skulle kunna fungera.
Passar bra när man har äldre på besök om man ska tänka på hur man sitter i den.
Skulle gärna ha en annan färg.




















Den här är lite mjukare att sitta i.
Färgen är ok.
Kuddarna går att klä om till andra färger som kan matcha resten av rummet.

Vi får se vad vi väljer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...