söndag 10 juli 2011

Jag mår bra!

Nu har jag uteslutit sockerkedjor i 5 veckor.
Jag mår hur bra som helst.
Känner mig mycket lättare i kroppen.

Jag äter gott.
Varje dag!
Jordgubbar med grädde är en favorit just nu.
Inte för mycket men lagom.

Simmar gör jag flera gånger i veckan.
Ca 1 km varje gång.
Det är en njutning!

Vad har hänt då på dessa 5 veckor?
Jo, jag har gått ner 5 kg.
Jag hade varit jätteglad för 2,5 kg.
Nu har jag minskat det dubbla.

Jag har även försvunnit minst 38 cm lagom fördelat över hela kroppen.
Jippie!!!

Detta på att bara utesluta sockerkedjor, äta eller dricka grädde och simma några dagar i veckan.
Behövs ingen stor ansträngning för att må så bra som jag gör nu.
Undrar hur jag kommer att må när det har gått ca 6 månader?
Det får framtiden visa!

2 kommentarer:

  1. vad är sockerkedjor??? Är det inte socker i nästan allt?

    SvaraRadera
  2. Hej anonym!
    Jo, det finns socker i nästan allt. Men sockerkedjor finns i sånt som dietister säger är nyttigt tex kohydrater.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...