lördag 23 februari 2013

Ny hårfärg

Nu har Lauras vackra rödblonda hår försvunnit.
Det var ett besök hos frisören med klippning och färgning som stod på schemat nu i veckan.




















Håret var slitet och blekt i topparna.
Jag hade ett ärende och när jag kom tillbaka hade hon blivit blondare.




















Då var det dags för färgen.




















Rosa i topparna...




















...och blått upptill.




















Slutresultatet!
Jag fick med mig en helt ny dotter hem.
Vet inte om jag kommer att vänja mig med de nya färgerna.
Jag tycker ju Laura var så vacker i sin naturliga färg.

Men allt har ju en mening!

Närcon Vinter är en av anledningarna till den nya hårfärgen.
Laura smälter nu in bland alla andra som antingen har färgat hår eller peruk.














Här är Laura med några av sina vänner på väg till Närcon Vinter.
Visst smälter hon in i gänget!

1 kommentar:

  1. Kan ju hålla med om att hennes naturliga färg är snyggare! Men visst är det tufft och hon är lika söt i den nya!!! Hoppas hon hade det kul på Närcon. (Vad det nu är??) :))
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...